...

Liam på dagis och Alicia sover..passar på att sitta vid datorn lite medans tvättmaskinen gör sitt jobb..
Ska till läkaren med Alicia kl 13. Hon har fått utslag, ser ut som nässelutslag, på hela kroppen. Började med ett stort eksem i armhålan förra veckan. Var till bvc och där fick hon en salva som jag har smort henne med men det blir inge bättre och nu har hon utslag överallt. Verkar som att hon är överkänslig mot något. Vi får se vad dom säger på lasarettet. Hoppas bara att vi kommer till en bra läkare, brukar ju ha otur med det..

Var med om en rolig grej här om dan..haha..Tog mig i kragen och tänkte gå en promenad, var ett tag sen nu och det är ju inte fel att komma ut och röra på fläsket..Hade kommit 50 m kanske då möter jag en tjej på moped som gör världens krasch, gick bra som tur var men mopeden var nog inte så fin på ena sidan,hon gled ett par meter kan ja säga..Hon fick låna min telefon och ringde sina föräldrar som hämtade henne..Och min promenad fortsatte till en paus hos Therese, tjålade lite sen vidare igen. Kom några meter och hör att det prasslar till i buskarna. Då springer ett stort råddjur rakt in i benet på mig..haha..hur ofta inträffar det..LIVRÄDD MALIN, skrek rakt ut, ont gjorde det ju oxå..Så min fortsatta promenad gick HEM..kändes inte som att jag skulle vara ute på vägarna och gå..Det är tacken för att man äntligen tar sig i kragen och ska röra lite på sig..Först blir man nästan påkörd av en moped, sen blir man påkörd av ett råddjur..

Nej, tror tvättmaskinen behöver lite hjälp ur med tvätten..




Kommentarer
Postat av: Jenny

De var en händelserik promenad =D

2008-10-14 @ 12:28:04
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Zofie

Haha, ursäkta men jag kan se mig dig framför mig när det kommer ett rådjur rakt inspringades i dig, hihi.

Nej du får kanske gå några varv runt huset lr nåt

;-)

Kram!

2008-10-14 @ 14:40:56
URL: http://zoffie.blogspot.com
Postat av: Fia

HaHa.. det kan bara vara du som klarar av en sådan promenad. Sandra ringde och berätta. Tror aldrig jag hört henne skratta så mycket som när hon försökte berätta... Kram

2008-10-14 @ 20:33:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

Hahahaha... Det är så typiskt Mäjlin ;-)

2008-10-14 @ 20:44:06
Postat av: Sandra

Haha herregud vilket äventyr, jag hade skitit ner mig!! :)

2008-10-15 @ 16:02:26
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0