GeKås Ullared..

Då var man hemma efter helgens minitripp till Ullared och GeKås:-D

Vid utgången
Bilden tagen från www.gekas.se





Blev inte så många bilder tagna på min kamera men några stycken iaf.. Men det blev mycket shopping, handlat alla vinter saker åt barnen, leksaker, kläder till oss alla fyra, julsaker, lite nya elektronik saker och massa annat smått och gott..En lyckad resa med JÄTTE fint boende och det bästa sällskapet ;-) Nu får vi satsa på nästa höst igen..OBS REKOMENDERAR INTE HARRY´S I ULLARED "kvällstid"..haha..men Bullen gör det säkert ;-)
Tack alla vännerna för en trevlig helg :-D



Annars då, Jo tack..sjuk igen "suck"..ligger hemma i hög feber, hosta och helt igen korkad i snoken..Barnen är friska förutom lite snor bara, men det får dom väl dras med fram till våren nu antar jag..Liam är på dagis och Jocke är på väg hem till tjejerna i familjen så mamma få vila lite :-D..Ska väl ta mig nått att äta nu tänkte jag..

Desperate housewives toooonight...Do not miss it ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Å stackare! Har du fått någe virus i kroppen?? :)

Krya på dig så mycket. Tack för i helgen.. hoppas på nästa år nu då!

Kramen

2008-10-21 @ 21:30:29
URL: http://[email protected]
Postat av: Therese

Haha,vilken underbart rolig resa vi gjorde! :-D

Mohahaha,vilken tur att det syns på kortet att jag ska ta slajmhanden från Thommie! ;-) Eller inte!!

KRYA PÅ DIG DARLING! Puss!

2008-10-21 @ 22:20:55
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0