Ännu en dag med solsken..

..och en sjuk Alicia =(. Hon har inte kräkts sen igår men är dålig åt andra hållet istället och så har hon hög feber. Hon orkar inte göra någonting. Men jag får i henne vätska iaf, men ingen mat än. Huvudsaken är ju att hon dricker. Hon sover många men korta stunder så jag och Liam har lyckats varit ute lite grann iaf. Han har plockat STORA stenar som han bestämt att han ska måla nu på eftermiddan =) Sen tänkte jag att vi även skulle försöka måla lite påskkort.

När Jocke slutat idag blir det en shopping vända för min del. Ska försöka köpa hem allt som vi behöver till påsk =) Blir väl en massa mat, påskägg och annat smått och gott ;-) Hoppas bara vi håller oss friska så barnen kan vara påskkärring/påskgubbe på lördag.
 
Liam längtar efter helgen:

Liam: - mamma, på helgen ska jag och Alicia vara påskgubbe och då får man åka till mormor och få godis =)

Helt rätt...haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0