3 dagar kvar till Julafton!!

Äntligen klar med alla julklapparna. Trängdes med folk på kupolen i lördags, men nu är allt klart :) Har bakat klart allt julgodis också. Idag blev det knäck, som jag blev väldigt nöjd med och brända mandlar, som jag inte alls blev nöjd med. Men dom smakar helt ok iaf ;)


( lånade bilder från google.se )


Vi har även haft en ute dag idag med massa pulka åkande. Måste nog köpa en liiiiite större pulka för en mamma som mig själv får så galet dåligt med plats ;) Knepigt det där!!!

Imorgon gör barnen sin sista dag på dagis för i år. Lediga fram till den 12 Januari :) Sen hoppas vi på att Jocke kan vara ledig lite under helgerna så vi kan hitta på nått kul, en liten mini semester kanske !!

Slänger in en bild på mina underbara



Nu väntar:
Ett par varma mackor
Soffan
TV:n och TV-dosan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0