Morgonpromenad!!

Morgonen idag började riktigt skönt. Promenad och frukost med Sandra :) Men visst känner man att konditionen inte är på topp direkt, kanske dags att verkligen försöka göra något åt det ;) Så imorgon gör vi om det, morgonpromenader blir man jäkligt mycket piggare av, hoppas jag ;)!!
Idag åker Jocke till Skåne, kommer hem imorgon..Trök..men jag och barnen ska fixa till en riktig myskväll tillsammans :)

På eftermiddagen åker vi och hälsar på familjen Hedman/Pettersson/Svensson :) Saknar barnen juuue :( och Veka mé såklart ;) haha!!!

Nu ska jag ta mig en varm dusch, blev frusen efter promenaden!!

Hejsvejs!!

OCH

GRATTIS
till mig själv och Alicia på Anna dagen idag, och GRATTIS till alla andra Annor där ute ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

Tack detsamma! =D Annor som vi =D

2009-12-09 @ 18:59:00
Postat av: Jenny

Haha, ja ibland känns som man skulle leva i en annan värld =)

2009-12-10 @ 18:01:17
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0