...

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor!

DU:
1. Hur lång är du? 173 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? ja du, vet inte vad jag vill göra efter mammaledigheten..hmm..nu fick jag ju liiiite smått panik..haha
3. Vad pluggar du? Pluggar inte, har läst omvårdnadsprogrammet
4. Har du långt hår?ja
5. Vilken hårfärg har du? Brun.
6. Sminkar du dig? självklart!Annars skulle jag inte våga visa mig ute ;-)
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Gråa
9. Har du kysst någon idag? Nix!

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Jaa
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda två såklart!
3. Hur många syskon har du? 1 "lillebror" han är inte så liten..haha..
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Vi hörs sen, hejdå!
5. Hur många ställen har du bott på ? Många men alla inom Ludvika!
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Jocke..;-)
7. Vilken familjemedlem är snällast? båda barnen är lika snälla =)
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? oj, det var ett tag sen, han bor ju i Falun..hmm..
KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I förrgår, med Sandra =)
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Therese
3. Har du kysst nån kompis? Ja visst.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Jaaaa, från min sida är vi kompisar iaf ;-)
5. Vem har du varit kompis med längst? Therese och Tessa är nog ungefär lika länge tror jag..
6. Vem känner dig bäst? Mina närmsta vänner!!
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Jaa det tror jag, är faktiskt väldigt ärlig!!
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Nej och varför skulle jag behöva det..;-)
2. Klä dig annorlunda? Jag klär mig som jag vill och skiter i vad folk tycker..haha
3. Vara dig själv? Absolut!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja då..
5. Fisa inför din pojk/flickvän? ja
6. Pierca dig? Ja
7. Ha sex på offentlig plats? Jaa
8. Vara omogen? självklart ;-)
9. Äta småkryp? Aldrig!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? För ett par dagar sen
2. När var du på semester senast? Förra året, Kryssning, Mantorp, Kålmården, Motala och Öland!
3. Vilken färg är det på din tandborste? Rosa och blå
4. Är ditt hår tråkigt? Nej jag trivs med mitt hår faktiskt
5. Vem såg dig naken senast? Jocke
6. Hur ofta duschar du? Varje till varannan dag, håret lite mer sällan..
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Antagligen när jag blir trött ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0