Så typiiiskt..

Då var det tisdag, dagis för Liams del och Alicia ska till Tandläkaren och vidare till Villgott efteråt. Ska träffa Sabina & Benjamin och Tessa & Melvin där =).

Var lite komiskt när jag skulle lämna Liam på dagis idag. Pratade strax före med Tessa i telefonen och sa då att vi ses på Villgott om nu bilen startar (ironisk Malin). Bar ut barnen i bilen för den var upplåst, trodde nyckeln satt i men ICKE. In och försökte leta reda på den utan positivt resultat. Ringde Jocke och visst hade han den liggandes i sin Jacka...suck..Ringde dagis och förvarna om att Liam skulle bli lite sen. Sen fick vi bara invänta Jocke som fick komma hem med den. Är väl just min tur att det alltid ska krångla när jag ska iväg nånstans..

Nu ska jag packa ihop lite saker för våran dagsutflykt idag=)

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA!!! Undra om Janne är släkt med Jocke på något vis!! ;-)

För imorse när jag skulle åka hittade jag inte bilnyckel. Ringde Janne och VISST HADE HAN DEN PÅ SIG!! Så han fick åka fram och tillbaka imorse.

2009-03-31 @ 09:53:21
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0