Soooommar, sommar och sol...

Nu kan man verkligen säga att sommarvärmen är här....Har brännt mig rejält på axlarna idag, men får ju som vanligt skylla mig själv. Har hört att dom ska ha sån här..hmm..vad heter det? JO, solskyddsfaktor, på affären ;-) Men smart som man är så bränner jag mig tydligen hellre..

Har spenderat hela förmiddagen och eftermiddagen  hemma hos Tessa & barnen. Träz var också med =) och vi hade lika trevligt som vanligt..Imorn ska jag dit igen, då det blir partajj med tjejjorna..Vädret är verkligen med oss!! Men först blir det såklart en vända på marknaden med barnen..

Nu ska jag försöka väcka min sambo, som tydligen har somnat ( han är karl och har sååååå ont i huvudet ). Måste åka in och handla och Liam vill inte sova..Önska mig lycka till ,för att väcka en björn som sover är ju inte så LÄTT!!

Trevlig helg allahooopa!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni får en super trevlig helg vännen!

PoK

2009-05-30 @ 08:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0