Uppe före tuppen..

Har varit vaken sen kl 5. Barnen vaknade då men somnade om en liten stund, själv kunde jag inte det för även fast jag är JÄTTE glad att solen är framme så har jag ju fortfarande inte köpt någon rullgardin , så solen har värmt mitt ansikte hela morgonen..

Idag tror jag det blir en tripp upp på gruvkontoret, om vi är välkomna såklart ;-) Så barnen får härja lite..Men först ska jag ta mig en dusch. Malin är inte fräsch nu kan jag lova, solning igår kväll och sen vakna upp med solen stekandes på det varma täcket och hela kroppen...phjuuu!!!


Citat från Liam

- Jag har spöken på mitt rum
-  Har du spöken på ditt rum?
- Jaa, alla är snälla utom en. Han är dum.

-Är det en som är dum? Vad gör han för något då?
- Han slår på min mage på natten och då brukar jag bli ledsen och gå ut och ropa på mamma.

- Är spökena lika stora som mamma & pappa
- Nej

- Är dom lika stora som mormor och morfar
- Jaa

- Brukar dom vara på Alicias rum oxå?
- Nej, bara på mitt rum

- Säger dom någonting då?
- Nej det gör dom inte och dom har inga namn heller.


Var riktigt otäckt när han berättade det här för han var så klar i det han sa och han säger likadant om man frågar honom igen. Han ändrar inte på något..Nästan varje natt så brukar han vid samma tid gå ut från sitt rum och ropa på mig och vara jätte ledsen...Scaaaaaryyy..!!!


Nej nu ska duschen få sällskap


Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske är spöken på riktigt..

Hann aldrig komma igår, och hade inga pengar på luren så jag kunde svara på ditt sms..

Kommer gärna en anna gång

2009-05-22 @ 12:44:18
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Jenny

Läskigt.. Ja man vet ju aldrig !!



2009-05-22 @ 18:41:45
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: kitty

usch, riktigt läskigt!

2009-05-23 @ 09:14:45
URL: http://365ludvika.blogspot.com/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-23 @ 09:20:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: FruJardeborg

Det låter lite läskigt men helt otroligt är det ju inte med tanke på att barn är så öppna i sinnet att dom "ser" mer än oss vuxna.. Har haft lite problem här och då fick jag tipset att torka salvia och bränna den i rummet som är besökt, det verkar ha funkat här...Vill du testa så e det bara att slå en signal så får du lite salvia av mej...

2009-05-26 @ 00:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0