Vilken dag..

Har in gjort annat än suttit i telefonen hela dagen. Karln i huset bara jobbar och ser glad ut och tar emot de pengar han får utan att veta om det stämmer eller ej ;-) Så nu fick malin ta saken i egna händer för "J"  förstår sig inte på såna här saker och blir bara förbannad när han har fel..haha.. Det är nämligen så att han sa upp sig från sitt förra jobb sista april. Enligt mig så har han då rätt att få ut de inarbetade semesterdagarna han har i pengar då. Men enligt hans revisor och honom själv så är det inte så. Malin är inte den som ger sig i första taget så jag har suttit och pratat med olika människor på facket och dom säger ju såklart som jag gör =D Att han har RÄTT till 25 batalda semesterdagar och dom ska han få ut i pengar nu när han sagt upp sig. Så stridshandskarna på för här bor en Malin som inte kommer ge sig ;-)

Är på riktigt kasst humör idag så börjar fundera om det finns fler myndigheter jag kanske ska ringa till, känner mig riktigt på hugget ;-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja gört.. :)

2009-05-28 @ 15:52:04
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Zofie

Fan såklart man ska ha pengar för det.

Jag e likadan, å jag ger mig inte heller :-)

2009-05-28 @ 18:09:24
Postat av: Jimmy

På dom bara ;)

2009-05-28 @ 18:31:55
URL: http://jihedm.blogspot.com/
Postat av: Linda

GO Malin!



Rätta takter!! Mina takter ;-)

Rätt ska va rätt!

Hejaheja!!!

2009-05-28 @ 19:18:41
Postat av: Linda

GO Malin!



Rätta takter!! Mina takter ;-)

Rätt ska va rätt!

Hejaheja!!!

2009-05-28 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0