Mysig och skön förmiddag, trotsig eftermiddag!!

Imorse så packade jag och barnen med oss våran frukost och gick till skogen :) Där satt vi på en sten och åt våran matsäck :) Mysigt och skönt var det verkligen!

När vi kom tillbaka så var vi ute och lekte. Jag passade även på att rensa lite ogräs som vuxit som en djungel under verandan! Sen blev det lunch och en middagslur för båda barnen. Alicia vaknade verkligen på fel sida på eftermiddagen. Hon har inte gjort annat än bråkat med Liam från det att hon slog upp ögen tills det att hon slog igen dom alldeles nyss. Hon bits, nyps, slåss, knuffas och skriker på honom heeeeela tiden. Inget man gör hjälper heller, hon bara skrattar åt mig och slår mig med. Trots = JÄTTE KUL ;)

Nu så sover hon iaf och jag och Liam ska titta på film och äta popcorn :)

Trevlig måndag kväll till er alla!!


Kommentarer
Postat av: Sabina & Benjamin

Okej de såg ut som en helt ny :) men det var kanske för att den passade in bättre i vardagsrumet, möblerna får ju nytt liv! :)

2009-09-07 @ 20:37:37
URL: http://truediamond.blogg.se/
Postat av: Fia

Aj då! Trotsålder är ingen rolig ålder. Men man får väl trösta dig med att det går över lika fort som det kommer =) Kraam

2009-09-07 @ 21:27:28
Postat av: Emelie

vilken fin bild :)

2009-09-08 @ 12:58:13
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0