Lunch..

Blev ingen avancerad lunch idag, kände att jag inte riktigt hade tid med det ;) Har suttit hela dagen och pysslat med mitt schema och barnens dagis schema, ingen lätt match ;)

Detta serverades på tallriken idag:



Bacon och champinjoner
lite keso
grönsaker
och det berömda citronvattnet ;)


Tycker det funkar jätte bra med GI även denna gången, känner mig inte nå sugen på sötsaker och klarar mig riktigt bra på "kött & grönsaker" =) Brukar ta några nötter som mellanmål och en grönsak, funkar RIKTIGT bra =)

Annars här hemma går inget som jag vill...Tappade telefonen i diskhon (full i vatten) igår..Ghaaaaa..fungerade inte alls någe bra, ville inte starta, men i morse så hoppade den igång och fungerar som den gjort tidigare :) Men när man blir glad för en sak så händer det ju såklart alltid något nytt =( Imorse gick TV:n sönder också...SUCK...bilden visas inte alls, man hör bara ljud och så blev det en smäll och luktade efter det bara brännt...Blir så MATT!!! Har bara haft Tv:n ca 1 år..ska väl inte gå sönder tycker jag (ARG MALIN)!!!!

Nu ska jag ta och göra mig lite iordning. Ska hämta barnen kl 14 och sedan in på 4-års kontroll på BVC med Liam. Alicia skickar jag till Therese, får hon leka av sig lite under tiden =)

over and out!!


Kommentarer
Postat av: Britta

Har du testat keso, rivet äpple och kanel som mellanmål? Jäklar va gött de är, en riktig hit =) Kram

2010-02-07 @ 20:51:07
Postat av: mäjlin

Nej det har jag inte testat..måste jag prova =) Tack för tipset..

2010-02-08 @ 06:58:26
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0