Vad har hänt ;)

Har blivit OS galen..haha..Har egentligen aldrig varit mitt intresse men nu sitter jag bänkad framför tv:n varje kväll. Hoppade upp ur soffan och hör mig själv skrika när Anja körde åt skogen, inte bra Malin inte bra ;) Försökte intala mig själv att , MALIN du skriker inte nu, men VISST kom det högljudda ( AJ AJ AJ, Jävla SKIT) ljud ifrån min mun ;). Ställde t.o.m kl på 01.30 inatt och tänkte gå upp för att se Hockeyn men kom fram till att jag måste ha något allvarligt fel ;) Man kan inte ställa klockan för att gå upp mitt i natten och titta på hockey, så jag somnade om!! På med Tv:n direkt när jag vaknade för att få se resultatet, så liiiite sjuk har jag nog allt blivit!!



Idag har jag storhandlat (kylskåpet ekade), SOLAT, shoppat presenter åt Melvin<3, tvättat, lagat mat och nu sitter jag här =) Ska hämta barnen kl 14 sen åker vi nog upp till Therese, Saga & Thea en sväng och leker!!

Detta blev min lunch idag:



Kycklingfilé
Rivna morötter
Broccoli, purjolök och tomater stekta i en klick creme fraiche =)

Gött!!!


Kommentarer
Postat av: Britta

Hahaha, har du blitt en OS-nörd??!!

2010-02-18 @ 19:30:11
Postat av: Sandra

Gött! Igår vart jag o fia bjudna på Kyckling me massa vitlök o sojagrädde + sallad..riktig gott va de =)



Puss o kram

2010-02-19 @ 10:07:06
URL: http://hojdpunkter.blogspot.com
Postat av: mäjlin

Britta: Jaaaaa, det har jag..haha..tittar inte på nått annat. T.o.m så att jag tittar på svt play det jag missar under dagen..heeeeelt sjukt jue!!! ;)

2010-02-19 @ 11:24:22
URL: http://malinnordh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0