Burrr....- 30 grader här..

Börjar morgonen med att elda i vedspisen



Visst har vi det varmt inne ändå men det blir en sån mysig och skön värme, sen tycker jag det är ganska kul också :)

Trettondan idag :) Skönt med lite extra helg så här mitt i veckan. Jag och J drar oss till borlänge när dom öppnar för shopping. Våran stora kille blir 4 år i morgon så presenter ska inhandlas. Sen åker vi upp till min bror i Falun och kikar på deras nya lägenhet. Dom har en bil som inte fungerar så J ska försöka hjälpa dom. När man är van med bil blir man rätt handikappad utan.

OCH

Ett STORT GRATTIS till bästa Linda som fyller år idag :)



Hoppas du får en underbar dag
KRAMAR till dig!!

 Trevlig trettondag jul på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tusen tack! 1 år äldre och förhopningsvis lite klokare =)

2010-01-06 @ 16:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0