Helgen!!

Då var helgen över och till veckan återgår vi till den vanliga vardagen. Barnen ska tillbaka till dagis och jag fortsätter min jakt på arbete.

I helgen har vi haft kalas här hemma och Liam är mer än nöjd och glad. TACK alla nära och kära för allt fint Liam fått =D.

Idag var jag och barnen på julfest i folketshus. Fiska fiskdamm, fika, dansa ut granen, titta på ludvika minicirkus(började nästan gråta, saknar cirkusen), film och massa lek och bus!! :) Jag var jämt på metalls julfest när jag var liten så det var jätte kul att gå dit med barnen!

När vi kom hem så blev vi bjudna på smörgåstårta av grannarna, MYCKET SMARRIGT!! TACK!! Slapp jag fixa mat idag ;) och nu sover barnen och J är på väg till Göteborg för att jobba lite..

Själv ska jag ta mig en tårtbit och slå ner häcken i soffan, blir till att hyra en film tror jag :)

Denna tror jag det blir




Trevlig kväll på er!!


Kommentarer
Postat av: Zofie

Hur går det för Liam med toalettbesöken? funkar det bra?

Jadu arbete är inte det lättaste hoppas du hittar på ngt snart.

Kram

2010-01-10 @ 20:51:04
URL: http://familjenochja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0