Uppe före tuppen varenda dag!!

Här hemma vaknar nästan jämt barnen strax efter kl 6. En trött och knappt fungerande malin kliver ur sängen varenda morgon och gillar läget ;). Att jag ALDRIG lär mig att lägga mig i tid. Jag vet ju att barnen vaknar tidigt och att jag knappt kommer ur sängen. Kommer oftast inte i säng före tolv och jag tror jag behöver några extra timmar sömn för att fungera. Måste ruska om mig själv och inse att jag kanske ska lägga mig lite tidigare ;)



Ska strax köra barnen till dagis. Sen blir det ett besök på affären och sedan ska jag försöka söka lite jobb :)

Ha en trevlig Onsdag :)......Gääääääsp!!!


Kommentarer
Postat av: jonna

Hillängen (sibylla) söker folk.. kanske inte de bästa men ett jobb iaf .. och har man ett är de lättare att kanske få ett annat...

lycka till ..

2010-01-28 @ 21:29:24
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0